Cyclusprestaties

Mx verlengde achterbrug

MX Performance zijn hoogwaardige all-seasonbanden voor middelzware HD-WD. Ze zijn de originele multi-panel spread-spectrum bandentechnologie. Ze bieden veel meer tractie voor elk seizoen dan alle andere fabrieksbanden.

De eerste stap in het creëren van een cyclus was het ontwerpen van het chassis. Een belangrijk moment in het ontstaan van het MX Motorcross Racing Vehicle was de ontwikkeling van het frame door Soichiro Honda. De vroege frames waren gemaakt van hout, wat een extreem licht frame was, en kon worden gegoten en met hars worden bevestigd voor maximale sterkte. Maar omdat hout zacht was en niet sterk genoeg, wilden de ontwerpers het nooit meer gebruiken. Soichiro combineerde de sterkte en lichtheid van de houten diagonalen met de stijfheid van staal.

In plaats van de grond te laten zakken, wilde Honda iets waarbij het frame het terrein zou volgen. Soichiro experimenteerde met staal, maar dat werd verlaten ten gunste van een swing-arm ontwerp. De diagonalen van de swing-arm werden gelast en vastgebout in houten naven, boomhutten genaamd. Deze naven kregen de vorm van een worst en werden op elkaar geplaatst in een bed van massief staal, in een schommelarmstel. Het staal verliet de bouwplaats en werd nooit gebruikt.

Toen het frame van de zwenkarm sterk genoeg was, werd het uitgeboord en voltooid als een duplicaat van het oorspronkelijke houten frame. Het duplicaat frame werd gemaakt met diagonalen in de richting van de schommelarm configuratie. Het werd duidelijk dat de stalen naven aan elkaar zouden lassen om een diagonaal uitgebalanceerde configuratie te vormen. Hoewel mooi, was dit ontwerp een beetje zwaar voor een straatnavenframe.

Een alternatief voor het achterbrug ontwerp was het verlengde achterbrug ontwerp. In de late jaren vijftig was dit een favoriet onder racers en liefhebbers van circuitdagen. Het ontwerp was innovatief, en vrij eenvoudig. De verlengde achterbrug stond veerweg toe naar de wielen, naast de offset naar het frame voor de diagonalen.

Toen de jaren vijftig overgingen in de jaren zestig, zorgden de betrouwbaarheid van de automatische versnellingsbak en de straatgeschiktheid van de MX 350 in het bijzonder ervoor dat de Road Pressure de fabrikanten dwong terug te komen met een meer geletterd swing arm ontwerp.

Een bevriezing in 1970 maakte een einde aan de verlengde swingarm rijeigenschappen, maar het swingarm frame was zo populair, dat Pacific Raceways het frame tot in de zeventiger jaren in gebruik hield. Veel van de gepatenteerde toepassingen in de VS waren voor race- en raceLegale ondernemingen.

Omdat voor elke verlengde swingarm stans- en machinale bewerkingen nodig waren, werden veel van de afgestemde swingarmframes van het afgelopen decennium geborgen, verlengd en opnieuw afgesteld om te dienen als platforms voor nieuwe frames zonder de bijbehorende Ponistorisatie.

Carbon Sheepskin stoelhoezen hebben alles behalve de pole position overgenomen in de recordboeken als wonderbaarlijk. Carbon Sheepskin wordt al lang erkend voor zijn kwaliteit, duurzaamheid en comfort en is het meest consistent mooie en comfortabele materiaal voor zetelovertrekken. Door de natuurlijke glanseigenschappen van de schapenwol in hun ontwerpen te verwerken, zijn productiebedrijven in staat producten van hoge kwaliteit te produceren met de langdurige duurzaamheid (vele jaren) die beroemd is in high-end auto-accessoires.

Bekijk dus alle opties, bepaal uw stijlpunten, en krijg het beste van twee werelden!